Odwiedziło mnie już kilka osób :-)

Darmowy licznik odwiedzin
(licznik od 05.10.2014r.)

Zaliczone gminy

Roczne statystyki

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy anna.bikestats.pl

Październik, 2010

Niedziela, 31 października 2010

trasa s8! i spontaniczny rezerwat zaborów :-)

• Sprzęt Niuniek

a więc... dzień się zaczął lajtowo pobudką niemalże skoro świt. byłam umówiona tak mniej więcej z Izą na rower, ale jeszcze wczoraj to nie było zbyt pewne. dziś przez tą poranną pobudkę i świecące słońce, aż grzechem byłoby nie wyjść na rower. namówiłam jeszcze Drexa na wspólne kręcenie. także o 10 z minutami ruszyliśmy spod ratusza na Bemowie.... kierunek - Księcia Janusza a tam schodzimy na trasę s8. dojechaliśmy, zleźliśmy, pofociliśmy i ruszyliśmy w kierunku Konotopy.

po drodze też focąc. ku naszemu zaskoczeniu, trasa s8 się kończy w polu. tam także, na jej końcu pogawędziliśmy dość sporo czasu z innym rowerzystą :-)

koniec trasy – i co teraz? Genialny mój plan – Rezerwat Zaborów. Tak jakoś otworzyło mi się mapę i tam wskazałam palcem. No więc jazda!

Z Konotopy do Pruszkowa, krótki postój w parku. Obczajanie mapy i obieramy kierunek na Otrębusy.

W Otrębusach na Kanie i na niebieski szlak w Rezerwacie Zaborów.

Długo tym szlakiem się nie cieszyliśmy, bo dość szybko go zgubiliśmy i jechaliśmy po swojemu.

Szlak się odnalazł, to i obraliśmy kierunek na Nadarzyn, Kajetany, Łazy i dalej niebieskim szlakiem z powrotem do Pruszkowa. Stamtąd przez Piastów, Ursus i Włochy do domuuu! :-) wycieczka bardzo udana, spontaniczna a niebieski szlak tak słabo oznakowany, że chyba z milion razy go gubiliśmy.

THE END. :-)

Sobota, 30 października 2010

trasa s8!

• Sprzęt Niuniek

wyszłam z pracy i od razu myśl - ROWER! ale gdzie? a jakiś lasek może... no więc pojechałam do lasku za legie... ale jakoś to nie było to.

strasznie kusiła trasa s8 także wróciłam się na wiadukt na ksiecia janusza. a na tarsie jeździ się rowerkami, deskorolkami, spaceruje, bawi sie samochodami zdalnie sterowanymi a także bawi się podobnymi samolotami :D
luz.

spotkałam Arusa, co mi kilka fotek strzelił ;] pojechałam do powązek i stwierdziłam że zawracam trasą i jadę dopóki mój Rafał się nie odezwie, ze już wolny. także jechałam i jechałam, fotki pstrykałam.

po smsie od ukochanego powrót znów trasą na żoliborz.

zafundowaliśmy sobie spacer z popiełuszki, na cytadelę i dookoła cytadeli i z powrotem w stronę placu wilsona.

Rafał jak zwykle "ukradł" rower i się pobawił nim jak dziecko :D

Rafał jechał autobusem, ja rowerem i pod jego blokiem byłam pierwsza :D
stamtąd do domciu na zasłużony odpoczynek!
a dziś śpimy o godzinkę dłużej, jea!

Piątek, 29 października 2010 Kategoria Warszawska Masa Krytyczna i inne

masa październikowa

czas jazdy: 3:40

masa październikowa - nudna była. strasznie. z Woydzime robiliśmy sobie pit stopy, żeby masę później gonić i trochę się rozjeździć, ale daleko nam nie uciekali :/
pod koniec też sie odłączyliśmy, bo jedyny kompresor w drodze p;od kolumnę był nie po drodze no i masę zgarnęliśmy przy pomniku kopernika :-)

AirZound siadał dość szybko, nie wiem co jest grane :/

nowe pedałki i bloki - NICE!

a po Masie na pocztę i na króciutki spacer z R. :*

Środa, 13 października 2010

z Marcinem do Maćka :-)

• Sprzęt Niuniek

wpis później jak poziom wkurwienia minie.

p.s. wkurwienie nie minęło, ale wpis powstać musi.

a więc umówiłam się z Marcinem, żeby pojechać do Maćka vel Samolota na małe reperowanie Marcinowego speca (już mówiłam, powinna chyba taka kategoria powstać - do Samolota :D). wszystko pięknie ładnie, nawet z roboty się urwałam pół godz wcześniej, żeby zdążyć, bo ostatnimi czasy wiecznie się spóźniałam na umówione rowerowe spotkania... jechaliśmy sobie ścieżką rowerową na Wolskiej... stał sobie taki babsztyl na środku ścieżki i odpalał fajka. chciałam ją minąć z mojej prawej strony i wszystko byłoby pięknie, gdyby akurat w momencie jak ją mijałam, ona nie zrobiła jakiegoś dziwnego ruchu i nie wyciągnęła rak, przez co o nią zahaczyłam kierownicą. no i nie wiem jak leciałam, bo nie pamiętam, ale wylądowałam na dupie, plecach i głowie. dupa boli, plecy uratowane plecakiem w którym była kurtka, przez co było dość miękko (no i c**j, bo plecak przetarty i wygląda jakbym na nim po kostce trochę się sunęła), a głowa uratowana przez kask. centralnie potylicą grzmotnęłam w ziemię. byłam w szoku, to baby nie goniłam, podniosłam się od razu, ale nie mogłam się wyprostować, bo dupa z plecami od uderzenia bolały. baba zwiała. a ja mam już po tylnym błotniku, bo złamany, no i ten plecak jest z dziurą. i to chyba na tyle szkód. nic innego nie zauważyłam. kask cały, jestem w szoku :-)
potem pojechaliśmy do Maćka, speca podreperowaliśmy, reds'ów się napiliśmy, pośmialiśmy się a potem z Marcinem wróciliśmy do domu. oczywiście Marcin zapomniał jednego swojego klucza (bo Marcin ma 2 rowery, a 1 siodło, przez co musi je przekręcać) i właśnie ten klucz był mu bardzo potrzebny, przez co musieliśmy się wrócić.

the end.
jest dzień nstpęny, godzina 11:20, dupa boli jak cholera i szyja też. no ale mam nadzieję że szybko przejdzie :PP

Czwartek, 7 października 2010

fatuuuuuuuum

normalnie jakieś fatum.

umówiłam się z Dexem na jeżdżenie - podjechaliśmy pod krzyż standardowo. "szybki sprint" pod kfc, bo strasznie głodna byłam. Cygaro nas tam został i z ciekawości, że dalej coś pod krzyżem się dzieje - poszliśmy. Cygaro kulturalnie wyciągnął aparat i bez zbędnych słów, ruchów, czegokolwiek zaczął robić foty, to oczywiście rzucili się n Niego, bo nie jest żadnym reporterem, tylko osobą prywatną i oni sobie nie życzą robić im zdjęć :D no normalnie jakaś maskarada ;] bawiliśmy pod krzyżem jeszcze trochę z Drexem, bo dość miła atmosfera tam nas zastała - z ludźmi spotkanymi 2 dni wcześniej.

jednak, ze ubrani byliśmy na jazdę rowerem, a nie stanie, opuściliśmy najzabawniejsze miejsce w stolicy i pojechaliśmy na prostą - w celu zobaczenia jak idzie budowa DRUGIEJ, słownie DRUGIEJ nitki metra. a tam cisza i wielka dziura tylko ;-)

niestety w tym momencie zaczęły mnie łapać skurcze, tzn nie złapały, ale zaczynały - wystarczył jeden zbędny ruch napięcia mięśni w łydkach i gleba ze skurczem gwarantowana :/ także wdrapaliśmy sie na chodnik i ślamazarnym tempem na metro centrum udaliśmy się, bo umówiona byłam z moim R. spacer do maca na kawę i ślamazarnym tempem do domu...

Środa, 6 października 2010

wieczorne kręcenie...

• Sprzęt Niuniek

nie chce mi się nic pisać, bo to był zły wieczór.

Wtorek, 5 października 2010

wieczorne kręcenie :)

• Sprzęt Niuniek

umówiłam sie z Drexem na 20 na metro - oczywiście się spóźniłam, ale tak to jest jak się później wyjdzie z pracy, a w garażu zbije coś szklanego i trzeba posprzątać, coby rowerkiem nie wjechać :P

spod metro - kierunek krzyż! no bez jaj, oni tam wciąż stoją, modlą się i śpiewają! szatani!

potem na starówkę i w jej okolicach i do parku przy alejach ujazdowskich :)

ponieważ na 22 byłam umówiona z Rafałem w macu na okopowej, także też sie tam udałam - miało być planowanie ew wyjazdu na weekend do mastricht, a Rafał wpadł na genialny pomysł zaplanowania tygodnia po świętach z sylwestrem w Zakopcu :-) ach te Moje Kochanie! :*

i wcale na rower nie jest za zimno, min wręcz jest za ciepło :D

Poniedziałek, 4 października 2010

wieczorne kręcenie i.... :-)

• Sprzęt Niuniek

umówiłam się z Marcinem na wieczorne kręcenie, a przy okazji na piwko z Marcinem i moim Rafałem. Wstąpiliśmy z M. do go sportu w wola parku, aby ww sąsiad zakupił sobie pompkę do rowerku. następnie udaliśmy się na plac wilsona, gdzie umówiliśmy sie z Rafałem. z piwkami w łapkach podjechaliśmy na kępę potocką. niestety zimno dało się we znaki, także po spożyciu reds'a do domu! :-)

dopiero co zakupione: długie spodnie, rękawiczki długopalczaste, ochraniacze na buty, duży plecak, opaska na uszy i zajebsita lampka - DAJĄ RADĘ!!! :-)

ale chyba licznik odmawia posłuszeństwa: wskazał max speed 96,44 :P
ale oby to było z zimna....