Odwiedziło mnie już kilka osób :-)

Darmowy licznik odwiedzin
(licznik od 05.10.2014r.)

Zaliczone gminy

Roczne statystyki

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy anna.bikestats.pl

Czerwiec, 2011

Niedziela, 19 czerwca 2011 Kategoria Warszawska Masa Krytyczna i inne

nagranie reklamówki masy powstańczej

• Sprzęt Niuniek

chwilę po 12 dowiedziałam się, że o 14 jest nagranie reklamówki Masy Powstańczej na ul. Dworkowej... chwilę pomarudziłam i w końcu się zebrałam i pojechałam z Drexem :) na miejscu była stała ekipa. ponagrywaliśmy co mieliśmy nagrac i pojechaliśmy z Drexem, Czarnym, Woydziem i Lakianą na pizzę i piwko na wynos :P Woydzio się zawinął po 16, a my z Drexem pojechaliśmy do Lakiany pograć w Rock Band na PS. Lakiana tak nas namawiała, że nie mieliśmy serca by Jej odmówić :P po 20 wrócił Woydzio do Lakiany a my z Drexem się ulotniliśmy... na Wolę przez Starówkę :)

Sobota, 18 czerwca 2011

do R.! :*

Piątek, 17 czerwca 2011

palmiry i czosnów z przygodami :P

miała być pięćdziesiątka, wyszła siedemdziesiątka z 7 przygodami:
1) zagubiona pani szukała drogi,
2) Drex w ofierze znalazł tubylca (piękna blondi) i zapytał w imieniu pani z punktu nr 1 o drogę,
3) w tym samym czasie podszedł pewien pan do Drexa, żeby pomóc mu odpalić samochód,
4)takiemu jednemu panu w blachosmrodzie wylewała się beznzynka (lała to mało powiedziane, strumień jak po odkręceniu wody w kranie) i Drex ofiarnie rzucił się w pogoń, żeby temu panu to uświadomić (pan wiedział, ale nie sądził, ze lało się AŻ tak),
5) taki jeden brzydki pan tarasował nam drogę techniczną wzdłuż siódemki stając na samym jej środku, więc my z prawej i lewej fruuuu,
6) taki jeden, co to pewnie kupił sobie prawko, wymusił pierwszeństwo an nas i się popisywał jaki to on jest maczo... bleh, nienawidzę dresów :P
7) na powstańców wyprzedził nas bus zjeżdżający do zajezdni, spokojnie miał na pace z 8 dych, dobrze że nic nie jechało lewym pasem, bo jak nas wyprzedzał z tą prędkością, to go wyrzuciło i zarzuciło z prawego na lewy i znów z prawego na lewy....

a w skrócie: palmiry i czosnów zaliczone :-)

Piątek, 17 czerwca 2011

rehabilitacja

• Sprzęt Niuniek

tam jechałam w deszczyku, a w drogę powrotną wmordewind. fajnie się jedzie za 171.

i powiem jedno: pier****ne ku*wa ścieżki NIE rowerowe i blachosmrodziarze!!!!

Czwartek, 16 czerwca 2011 Kategoria 100! seteczka!

trylion spraw

• Sprzęt Niuniek

a miałam tylko pojechać z lapem do serwisu... ;] no więc pojechałam na gocław z Drexem, później nawiedziliśmy Woydzia w pracy. do domu zostawić lapa i dalej w drogę! cel - arkadia i załatwianie spraw Drexowych. później na przedmasówkę i całą bandą dalej znów w drogę :) odstawiliśmy z Czarnym, Woydziem, Lakianą, Midziem, Kapim, Sparrem i Drexem Savil na politechnikę. później na pocztę z Lakianą - odebrała siodełko :) później do Woydzia, musiał coś zabrać z domu. jeszcze później pod wola park (ja z drexem do domów na chwilkę - cała banda pod wola parkiem) - my po lampki i inne pierdoły, a oni do go sportu. później pod most gdański do parku, trochę się pobawić :PP do arkadii na lizaki i do centrum, Woydzio zostawił w pracy książki. na pola mokotowskie, gdzie każdy pojechał już w swoją drogę :)

Sobota, 11 czerwca 2011 Kategoria Warszawska Masa Krytyczna i inne

NMK

• Sprzęt Niuniek

nocna, bardzo wolna masa :/ szlag mnie czasem już trafia :P

z zamkowego wyruszyło nas 115 osób, a wróciło... a policzcie se na zdjęciu :P

Sobota, 11 czerwca 2011

Parada Równości i inne festyny i festyniki :P

• Sprzęt Niuniek

Umówiłam się z Drexem na rowerowanie. najpierw podjechaliśmy do arkadii, bo z powodu jutrzejszego święta sklepy zamknięte, więc Drex nabył jedzonko do pracy właśnie na jutro :)

potem pojechaliśmy na bankowy, gdzie swój finał miała Parada Równości, kilkoro znajomych złapanych :P

Piątek, 10 czerwca 2011

Krzyż i Iron Maiden i....

• Sprzęt Niuniek

umówiłam się z Drexem na bardzo szybkim spontanie na jazdę pod krzyż - w końcu 10-ty i kolejna miesięcznica. na zwykłych miesięcznicach jeszcze nie byłam :D trochę padało, ale na szczęście przestało. pod krzyżem jak to pod krzyżem, cyrk i żenada :/ kiedy to się skończy?

Niedziela, 5 czerwca 2011 Kategoria wyjazd!, 100! seteczka!

Ciechanów uf uf uf!!! -> Warszawa!!!

• Sprzęt Niuniek

A dlaczegoż to się nie doczekałam na hasło „jedziemy” ? :-) w pierwszym planie było mowa o powrocie między 16 a 17. O 16 dalej nie dostałam hasła od chłopaków z działki, ze się zbieramy. Także pożegnałam się z wujostwem i pojechałam na działki, zobaczyć co z tymi moimi kompanami :-) dojeżdżam, a Woydzio i Drex z przejedzenia, z gorąca i nie wiadomo jeszcze z czego niczego sobie odpoczywają :D ale wcale im się nie dziwiłam, dochodziła 17 a był taki skwar, że nie było mowy o wsiąściu na rower i jechaniu. Odczekaliśmy trochę do 17 i o 17 zaczęliśmy się zbierać. Ruszyliśmy o 17:15. Do Krubina nad stawy ledwo żywi jakoś się doczłapaliśmy, nie było mowy, o tym żeby jechać w tym słońcu.

Obraliśmy kierunek na Nasielsk przez Gołotczyznę, Sońsk, Gąsocin i inne. Ruch nie był duży, a asfalt czasem się nawet kończył :D

Było ciężko do Nasielska, ale mimo że km przybywało, im była późniejsza pora, tym było chłodniej, tym nam się lepiej jechało. Jeszcze w Ciechanowie niemal było zdecydowane, ze jedziemy do Nasielska i wsiadamy w pociąg do Warszawy, nie mieliśmy sił. Ale zanim dojechaliśmy do Nasielska, ożywiliśmy się, rozkręciliśmy i zdecydowaliśmy, ze po to mamy rowery, żeby na nich wracać :-)
Z Nasielska skierowaliśmy się na Dębe.
A później do Legionowa. Niestety tam Czarnemu kolano odmówiło posłuszeństwa i wsiadł do busa. A My w trójkę przez Legionowo, prosto do Mostu Gdańskiego. Przy Gdańskim Woydzio skierował się na Powiśle a My z Drexem do nas. Ja jeszcze miałam całkiem sporo sił, chciałam nawet dokręcać do 250 km z całej wycieczki, ale w samotności już mi się nie chciało – wszakże to było ok. 13 km, więc całkiem spory kawałek :-(

Wyjazd bardzo udany!!!!
Jeszcze będzie powtórka :D

Niedziela, 5 czerwca 2011 Kategoria wyjazd!

Ciechanów uf uf uf!!!

• Sprzęt Niuniek

Dziś ranek spędziliśmy na lajtowej jeździe. To tu, to tam, żeby zobaczyć ten Ciechanów, skoro już nasze nóżki nas tam zawiozły :-)
A to deptak, klasyczne wyrwikółka na deptaku, jeden park, drugi park i staw w Krubinie, Woda, woda!!!! :-) żałuję strasznie, że Zamek w remoncie i nie mogliśmy podjechać pozwiedzać :-(

Ale niestety było tak gorąco, że jazda była ciężka. Także ja na obiad do cioci wróciłam, chłopaki na działkę. I czekałam na hasło „jedziemy”, ale się nie doczekałam :P