Odwiedziło mnie już kilka osób :-)

Darmowy licznik odwiedzin
(licznik od 05.10.2014r.)

Zaliczone gminy

Roczne statystyki

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy anna.bikestats.pl

Poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wzdłuż Wisły

• Sprzęt Groszek

Rano były chęci, później było umówienie się z Adrianem, szybki powrót do domu i info że mam jednak więcej czasu, bo Adrian musi jeszcze popracować... wtedy włączył mi się tryb "nie chce mi się", ale byłby wstyd, jakbym nie wyszła, bo koniec końców, Adrian miał do mnie dołączyć. Więc skoro miał do mnie dołączyć, trzeba było pojechać w miarę w Jego stronę. Na Młociny. Na most Północny. Tam właśnie dołączył A. i pomknęliśmy wzdłuż Wisły się ubłocić. Niestety A miał ograniczony czas, więc tak naprawdę większą część wycieczki odbyłam sama :D

Brat z Siostrą, czyli Mbajki nad Wisłą © annaw

Wisła. Starówka. © annaw

puciung!!! © annaw

TO drzewo jest WIELKIE!!! © annaw

Jak wspomniał jeden znajomy, jak z fantassssyyyyy! © annaw

Ciekawe jak służby porządkowe je uprzątną :P © annaw

Groszek :* © annaw

mła! © annaw

Na ścieżce nadwiślańskiej zostały tylko już tego typu przeszkody, a dokładnie sztuk 3, ale jak widać, można je bezproblemowo minąć :) © annaw

Groszek się ubłoccił i i zapiaszczył :P ale oj tam oj tam :P umyje się :D © annaw

:) © annaw

gdzieś przy wale miedzeszyńskim. na posesji :P © annaw

da się tędy przejechać!!! © annaw

widać dokąd sięgała wielka woda.... © annaw

Wał nad Wisłą po tej lepszej stronie Warszawy :P © annaw

Zwieńczeniem dnia było wjechanie na Kopiec Powstania. i spotkanie Razora :P © annaw