Odwiedziło mnie już kilka osób :-)

Darmowy licznik odwiedzin
(licznik od 05.10.2014r.)

Zaliczone gminy

Roczne statystyki

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy anna.bikestats.pl

Niedziela, 28 kwietnia 2013

Stadion Narodowy w Warszawie

• Sprzęt Groszek

Ciąąąąąąąąąąąąąąąągle paaaadaaaaaa!!!!! :( Więc nie zostałam do końca, bo już mnie z tego zimna i przemoczenia zaczynało telepać :/

No i Stadion nie zrobił na mnie wrażenia, jakiś taki mały :D

Ludzi a ludzi, że aż nie da się przejść :P © annaw

Stadion Narodowy © annaw

Było mi tak zimno, że o usiąściu i poczuciu się jak na meczu, nie było mowy :P © annaw

Groszek na Stadionie. © annaw

Chłopaki i Dziewczyny se grają :D dziś to chyba jedyne suche miejsce na bike polo ;] © annaw

Na szczęście dach był rozłożony :D © annaw

Zrobiliśmy 2 kółka i zwialiśmy, bo cieplej mi było podczas Nocnych Kampinosów przy -15 niż dziś :D © annaw

Jestem na zdjęciu! mikroskopijna, ale jestem :D © annaw

akcja fajna, pomysł ze stadionem też, ale pogoda nie dopisała kompletnie :/ aczkolwiek, o dziwo, było tam parę osób z dziećmi :D

OPIS WYDARZENIA
"Stowarzyszenie Zdrowy-Rower.pl organizuje w tym roku ogólnopolską Akcję Społeczną TERAZ ROWER. Jej głównym celem jest propagowanie ekologicznego środka transportu jakim jest rower, zachęcanie do prowadzenia aktywnego trybu życia, promowanie turystyki rowerowej oraz zachęcanie do tworzenia nowych inicjatyw rowerowych. Zapraszamy na: www.terazrower.pl

Wydarzeniem inaugurującym naszą Akcję jest ROWEROWE ROZPOCZĘCIE SEZONU 2013!

To pierwsze tego typu wydarzenie na Stadionie Narodowym w Warszawie. Będziecie mieli możliwość wjechania rowerem na płytę Stadionu i zobaczenia niepowtarzalnego widoku! Uwierzcie, widok z widowni nie oddaje tego samego co płyta Stadionu. :)