Odwiedziło mnie już kilka osób :-)

Darmowy licznik odwiedzin
(licznik od 05.10.2014r.)

Zaliczone gminy

Roczne statystyki

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy anna.bikestats.pl

Czwartek, 17 stycznia 2013

wieczornie :-)

• Temperatura -8.0°C
  • Sprzęt Groszek

No więc, mimo że nic przy liczniku nie robiłam od ostatniej wycieczki, dziś zadziałał :-)

Na metro stawili się Adrian i Wojtek. Czyli znów jedyna baba :D Ale fajnie było. Na ścieżce nad Wisłą w tym śniegu można potrenować utrzymywanie się w pionie :D

W drodze powrotnej z Adrianem jeszcze pomogliśmy jednej Pani, co to wpadła samochodem, tzn tylnym kołem, w taki dziwny otwór (wybetonowany ciek wodny) i gdyby nie my, to by chyba za chiny ludowe nie wyjechała. Poszło jak z płatka. Jechaliśmy wzdłuż Wisłostrady i słyszałam, że ktoś się "ślizga kołem" próbując wydostać się ze śniegu, zadecydowałam że podjedziemy pomóc (no ja już miewam takie przygody jeżdżąc rowerem, że pomagam samochodziarzom :D). I całe szczęście dla tej pani, że usłyszałam :-) Była w dość nieciekawej sytuacji, na szczęście samochodzik miała mały i lekki i się udało :-)

Ogólnie lubię takie wieczorne wypady :-)
Trzeba po zimie się trochę rozruszać :D