Odwiedziło mnie już kilka osób :-)

Darmowy licznik odwiedzin
(licznik od 05.10.2014r.)

Zaliczone gminy

Roczne statystyki

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy anna.bikestats.pl

Niedziela, 25 listopada 2012

Kampinos

• Sprzęt Groszek

Cóż to był za dzień!

Adrian zadecydował, że troszkę rezygnujemy z naszego eventu terenowej jazdy po bielańskim i młocińskim, tylko zaczynamy kombinować troszkę inaczej. na dziś postanowiliśmy wybrać się do Kampinosu z pewną inną grupą z fejsbuka "Wyprawy rowerowe w okolicach Warszawy". Na miejscu zbiórki, czyli na metro młociny, byłam pierwsza, na chwilkę przed czasem. w momencie odjazdu była nas 12stka! w tym 3 kobitki :-) ze znanych twarzy Adrian i Mariusz. niestety pierwsza kobitka odpadła już w młocińskim... nie nadążała... no cóż, ja też nie nadążałam, niestety mocna nie jestem, a czoło zapieprzało. w sierakowie czekało 2 chłopaków jeszcze. więc w sumie 14stka :-) mimo wszystko jestem pod wrażeniem! że o takiej porze roku...

no nic, my z Adrianem mieliśmy zamiar się odczepić od grupki, brak czasu. nastąpiło to trochę za sierakowem. razem z nami odłączył się jeszcze taki Jeden Andrzej i ...(no przykro mi, ale nie byłam w stanie zapamiętać tych wszystkich imion z metra młocin i sierakowa). w swoim emeryckim tempie zrobiliśmy i tak ładne kółko. kryzysu jako takiego nie miałam, ale zmęczyłam się solidnie. u Rafała padłam na wyro, dosłownie :D

a w wieczornej drodze powrotnej też jako tako źle nie było, myślałam, ze gorzej będzie mi pedałować :-)

O! postawili słupki między Lidlem a stacją benzynową BP (róg Conrada i Powstańców Śląskich) :-) więc samochodziarze już nie mają jak robić sobie skrótu chodnikiem i ścieżką rowerową :D i chyba nawet "krawężnik" obniżyli :D