Odwiedziło mnie już kilka osób :-)

Darmowy licznik odwiedzin
(licznik od 05.10.2014r.)

Zaliczone gminy

Roczne statystyki

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy anna.bikestats.pl

Sobota, 26 września 2015

Dzień Otwartych Koszar w 32.Bazie Lotnictwa Taktycznego

Daleko, zimno, ALE WARTO!!!

Samoloty, samoloty, samoloty!
Samoloty, samoloty, samoloty! © annaw

cykam cykam!

wszystkim czym się da :)
- 05:01 wtorek, 29 września 2015 | linkuj
Nikogo nie obraziłaś, a cytat jak zaznaczyłem był z kabareciku.
Nie przejmuj się sprzętem bo megapiksele nie stanowią w wartości zdjęcia, a zwłaszcza w reportażu.
Na różnych forach ludzie zamieszczają zdjęcia np. z telefonów, a ujęcia są tak ciekawe, że z przyjemnością się je ogląda.
Jeżeli widziałaś to wiesz o co mi chodzi, jeżeli nie widziałaś to zobacz zdjęcia np. Jana Bułhaka (jest dla mnie niedoścignionym mistrzem), który posługiwał się aparatem ważącym wraz ze statywem i torbą na błony ok. 10 kg.
Mam w albumie rodzinnym zdjęcie z babcią i dziadkiem. Zdjęcie jest czarno-białe, nieostre. Ale jest dla mnie bardzo ważne bo to jedyna pamiątka jaką mam po dziadkach.
Jeżeli najdzie mnie ochota, żeby zrobić kilka fotek to robię je kompaktem z matrycą 5 mln pikseli, a lustrzankami to posługiwałem się w pracy. Takie jest moje podejście do fotografii pamiątkowej.
Tak, że jeszcze raz napiszę: nie przejmuj się, cykaj fotki i zamieszczaj na blogu.
Sławek - 04:59 wtorek, 29 września 2015 | linkuj
nikogo nie obrażam, tylko stwierdzam fakt. alfa200 z brudnym obiektywem i mój telefon lg g4 to chyba nie jest sprzęt do robienia zdjęć na pokazach lotniczych :P

Ogólnie było bardzo fajnie, szkoda że latały bez naddźwiękowej. Wyjechaliśmy wcześnie, śniadanie w macu było zbyt długie, a na miejscu był cyrk ze zbyt dużą ilością aut :) Na szczęście Navi expert nas jakoś tak sprytnie pokierował, że wpakowaliśmy się w "korek" a nie kompletnie stojącą drogę, miłego pana policjanta, który nam powiedział, że na teren wpuszczają też Wyjazdem, przez co nie straciliśmy całego pokazu :P Na terenie BLT pozwalali stawiać auta dosłownie wszędzie, przez co nam jako spóźnionym, udało się go opuścić między jakimiś hangarami bardzo blisko - przez co wyjazd stamtąd nie zajął nam 3-4h jak opisują co poniektórzy an wydarzeniu.

Wg mnie nie spodziewali się tylu ludzi i nie byli na to przygotowani. To co mi się nie podobało - to festyn czyli wesołe miasteczko. Fajnie że do stojących na płycie samolotom pozwalano wejść - frajda dla dzieciaków i nie tylko :D Niestety dziki tłum trochę jednak zniechęcał (nie lubię dzikich tłumów). Cała impreza generalnie za free - więc to pewnie przyczyna dzikich tłumów - ale nie powiem, spaliłam więcej ropy niż myślałam, ale nie żałuję. Bardzo miło spędzony dzień, szkoda że tak zimno, ale na szczęście nie padało. Pokaz dynamiczny był dość długi (chyba 2,5h - spóźniliśmy się niestety :( ).

https://picasaweb.google.com/115244789919714841270/DzienOtwartyWKoszarach32BazyLotnictwaTaktycznegoWAsku?authuser=0&authkey=Gv1sRgCK6ps9LCv-3ArAE&feat=directlink - tak jakby troszkę więcej zdjęć.

Jak oglądam te robione przez profesjonalistów z porządnym sprzętem.....
- 04:32 wtorek, 29 września 2015 | linkuj
"Tylko nie solidne zdjęcia :-)" - a teraz będzie cytat z kabareciku: oj nie obrażaj robotnika i chłopa pracującego, którzy stanowią zdrową siłę narodu!. ;-) .
P.S. Z zawodu jestem fotografem, chociaż już nie praktykującym bo też mi się nie chce ;-( .
Sławek - 04:22 wtorek, 29 września 2015 | linkuj
Tylko nie solidne zdjęcia :-)

A ja lotnictwem się nie interesuję, ale lubię patrzeć, słuchać, jeździć tam gdzie mnie jeszcze nie było :D
- 04:10 wtorek, 29 września 2015 | linkuj
Solidny reportaż. Tak sobie popatrzyłem na zdjęcia i naszło mnie na wspominki. Jak byłem młodszy niż młody to prawie codziennie chodziłem na lotnisko (mieszkałem blisko Lublinka) żeby popatrzeć jak samoloty wyciągają do góry szybowce, albo jak spadochroniarze skaczą. Jak byłem młody młody to bawiłem się w klejenie samolocików, nawet takich latających. Jak byłem starszy niż młody to próbowałem ( na szczęście skutecznie) powstrzymać mdłości w lecącym śmigłowcu. Jak jestem starszy starszy to zaniknęło u mnie zainteresowanie sprawami związanymi z lotnictwem ( i nie tylko). Dobrze, że mi uroda i chęć do rowerowania nie przeminęły ;-)) .
Sławek - 03:43 wtorek, 29 września 2015 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa naspo